تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

واکنش اداره ورزش و جوانان به ادعا‌های هیات فوتبال خراسان رضوی؛ این لفاظی‌ها برای فوتبال استان نان و آب نمی‌شود | دوره مماشات گذشته است

  • کد خبر: ۲۰۶۰۶۰
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
واکنش اداره ورزش و جوانان به ادعا‌های هیات فوتبال خراسان رضوی؛ این لفاظی‌ها برای فوتبال استان نان و آب نمی‌شود | دوره مماشات گذشته است
سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی: هیئت فوتبال خراسان رضوی داستان نخ‌نمایی را پیش کشیده‌اند و به جای کار کردن به دنبال حاشیه‌سازی هستند.

رضا محمدیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره موضوع شکایت هیئت فوتبال خراسان رضوی از اداره کل بابت زمین شماره یک مجموعه ورزشی تختی مشهد اظهار کرد: دوره این حرف‌ها گذشته است. هیئت فوتبال خراسان رضوی ادعا‌هایی را مطرح می‌کند که اظهر و من الشمس است. البته باید این را هم بدانند که دوره مماشات و عدم نظارت گذشته است.

وی ادامه داد: هیئت فوتبال خراسان رضوی به هرکجایی که شکایت کرده باشد، باید برای این اداره نامه‌ای آمده باشد، اما ما هنوز چیزی دریافت نکرده‌ایم. نکته بعدی درخصوص قرارداد زمین شماره یک مجموعه ورزشی تختی است و اهالی فوتبال هم باید بدانند که این هیئت اگر قراردادی امضا شده دارد آن را ارائه دهد تا بررسی کنیم.

محمدیان همچنین اظهار کرد: اداره‌کل ورزش‌وجوانان در آبان ماه برای بازسازی زمین تختی مبلغی حدود ۸ میلیارد تومان هزینه کرده است، این رقم را در شرایطی تامین کردیم که وضعیت مناسبی برای اعتبارات نداشتیم، اما به دلیل اهمیت رشته فوتبال و علاقه‌مندان زیادش آن را ظرف دو ماه با کار شبانه‌روزی به سرانجام رساندیم.

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: پس از بازسازی و تغییر چمن، به هیئت فوتبال استان اعلام کردیم که اگر بناست زمین شماره یک تختی را تحویل بگیرند، قرارداد جدیدی باید منعقد کنند. در مفاد قرارداد‌های جدیدمان شکل استفاده و نگهداری توسط مستاجر را نیز درج کردیم.

وی اظهارکرد: هر مکان، سالن یا زمین ورزشی که به دست مستاجر می‌دهیم، پس از دو سال جنازه آن را تحویل می‌گیریم و مجددا باید ۱۰ برابر آن میزانی که به عنوان اجاره دریافت کرده‌ایم را برای آن مکان هزینه کنیم تا زمین را دوباره احیا کنیم. وضعیت زمین تختی هم همین‌طور بوده است.

او در ادامه اضافه کرد: دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان برای نگهداری اماکن ورزشی از جمله چمن‌های مصنوعی چک لیستی تهیه کرده که ضمیمه قرارداد‌های جدید بوده و لازم الاجراست. برای همین نحوه اجاره زمین تختی را در مفاد قرارداد جدید آورده‌ایم که چند جلسه در روز می‌توانند از آن استفاده کنند و شکل نگهداری آن باید چگونه باشد.

همچنین وی با اشاره به صحبت‌های دبیر هیئت فوتبال استان مبنی بر اینکه مدیر کل باید از سرنوشت اسلاف خود درس عبرت بگیرد، گفت: جواب هر کسی را نباید داد، کما اینکه این لفاظی‌ها برای فوتبال استان نان و آب نمی‌شود، باید یاد بگیرند ادب داشته باشند. اینکه به هر قیمتی بخواهند بر سر کار باشند اما از زیر مسئولیت شانه خالی کنند دردی را دوا نمی‌کند.

محمدیان ادامه داد: قانون بالاتر از همه است. اجازه نخواهیم داد کسی با حاشیه‌سازی و قیل و قال کارش را پیش ببرد و حرمت ورزش و اهالی آن را لگدمال کند. وظیفه همه ما کار برای مردم است، اما وقتی کسی منافع مردم را نمی‌بیند باید قطعا با او به شیوه‌ای دیگر رفتار کرد. نمی‌شود به جای کار کردن به دنبال حاشیه‌سازی بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->